آپدیت روزانه یوزرنیم پسورد نود ۳۲, Eset Nod32

دانلود رایگان نرم افزارهای کاربردی و بازی و نرم افزار

آپدیت روزانه یوزرنیم پسورد نود ۳۲, Eset Nod32

دانلود رایگان نرم افزارهای کاربردی و بازی و نرم افزار

WinX DVD Ripper Platinum 5.9.3 Build 20100316

WinX DVD Ripper Platinum 5.9.3 Build 20100316


WinX DVD Ripper Platinum نسخه پیشرفته ای از نرم افزار قدرتمند ریپ کننده دی وی دی WinX DVD Ripper می باشد که خود ابزار ریپ دی وی دی حرفه ای می باشد و این توانایی را دارد تا دی وی دی های مختلف را به فرمت مناسب برای دستگاه های پخش کننده قابل حمل مانند Sony PSP, Apple iPhone, iPod, Apple TV, PDA, Zune و گوشی های موبایل ریپ نموده، ونیز محتوای دی وی دی های مختلف را به تمامی فرمتهای چندرسانه ای شناخته شده و معروف مانند AVI, FLV, WMV, MPEG, MP4, RMVB, 3GP و غیره ریپ نماید. یکپارچگی تمامی عملکردهای ریپ دی وی دی نرم افزار با یکدیگر، WinX DVD Ripper Platinum را قادر می سازد تا بسادگی بتواند تمامی فرمتهای دی وی دی را به تمامی فرمتهای دی وی دی بدون توجه به استفاده در رایانه های شخصی یا برای استفاده در دستگاه های پخش کننده قابل حمل ریپ و تبدیل نماید. این نرم افزار ریپ و تبدیل دی وی دی قدرتمند بصورت کامل با دی وی دی های معمولی، دی وی دی های قفل گذاری و محافظت شده CSS، و کدناحیه ای ?-? سازگار می باشد، بنابراین توسط این برنامه قادر خواهید بود تا تمامی دی وی دی های فیلم رمزگذاری شده خود را بدون هیچ دردسری برروی هارد دیسک خود کپی نمایید.


علاوه براین، WinX DVD Ripper Platinum بصورت خودکار از شناسایی و اتصال ویدئوهای تبدیل شده به دستگاه های قابل حمل پشتیبانی می نماید. این برنامه شما را قادر می سازد تا اطلاعات ویدئویی مانند نام نمایش دهنده، نام هنرمند و غیره را به ویدئو بیفزایید. همچنین با دارا بودن موتور High Definition Encoding ، این نرم افزار بهترین کیفیت تصویر ویدئویی رادر اختیار شما قرار می دهد. با این ریپ کننده دی وی دی قدرتمند دیگر به هیچ نرم افزار ریپ کننده دی وی دی دیگر نیازی نخواهید داشت.


قابلیتهای کلیدی نرم افزار WinX DVD Ripper Platinum  :
ریپ آسان دی وی دی به فرمتهای ویدئویی شناخته شده مانند AVI, FLV, WMV, MPEG, MP4 و غیره
ریپ دی وی دی های فیلم به فرمتهای متناسب برای دستگاه های قابل حمل مانند iPhone, iPod, PSP, PDA, Zune و گوشی های موبایل
پشتیبانی از شناسایی، اتصال و انتقال خودکار ویدئوهایی تبدیل شده به دستگاه قابل حمل
قابلیت ریپ دی وی دی های صوتی به فایلهای موزیک MP3
پشتیبانی از گرفتن تصویرو اسکرین شات از دی وی دی فیلم شما
توانایی برداشتن یا انتخاب زیرنویس ها برای ویدئوی خروجی
قابلیت تنظیم نمودن تمامی پارامترهای ویدئویی و صوتی برای بهینه سازی کیفیت ویدئو برای کاربر
پشتیبانی از سرعت بالای ریپ تا ???%-???% بصورت Real Time
ارائه بهترین کیفیت ویدئویی و صوتی
سادگی استفاده از نرم افزار و پایداری بصورت %???
پشتیبانی از چندین نوع دی وی دی منبع مانند دی وی دی معمولی، دی وی دی حفاظت شده CSS، ناحیه ای ?-?، دی وی دی های تجاری، دی وی دی های Sony ArccOS
پاکیزه بودن %???، بدون نرم افزار جاسوسی، بدون بدافزار، بدون نرم افزار تبلیغاتی و هرگونه ویروس



 


ادامه مطلب...

Ace Utilities 5.2.0.468 RC1

Ace Utilities 5.2.0.468 RC1


قدرتمند از شرکت Acelogix Software کلکسیونی از نرم افزارهای مفید و کاربردی است که به شما در بهبود قسمتهای مختلف ویندوز و افزایش کارایی آن کمک شایانی می کند . با هم به بررسی بخش های مختلف این نرم افزار می پردازیم :


Remove Junk Files : پاکسازی سیستم از فایلهای غیر ضروری و زاید که کمک بسیاری به خالی شدن فضای دیسک و کارایی ویندوز می کند . همچنین قادر است دلیل زاید بودن هر فایل را نیز به شما توضیح دهد .


Clean System Registry : نرم افزاری بسیار سریع و امن برای پاکسازی رجیستری ویندوز از کلید های زاید که سبب کاهش سرعت ویندوز می شوند. این بخش نیز دلایل خراب بود کلید ها و بخش های زاید را به شما توضیح می دهد .


Find Duplicate Files : درون هارد شما ممکن است فایلهای بسیاری وجود داشته باشند که خود شما نیز از وجودشنان مطلع نیستید و حجم بسیاری نیز اشغال نموده اند , برای مثال از یک کلیپ تصویری یا یک فایل صوتی چند نسخه ی یک شکل درون هارد وحود دارد , این بخش آنها را پیدا کرده به شما نشان می دهد و در صورت نیاز آن را پاکسازی می کند .


Auto-Start Manager : این بخش برای کنترل و مدیریت Start-Up ویندوز می باشد .


Erase your History : پاکسازی تمامی رد پاهای بجا مانده از فعالیت های اینترنتی و کامپیوتری شما در تخصص این بخش از نرم افزار می باشد .


Fix Invalid Shortcuts : این بخش به بررسی قسمتهای مختلف هارد شما برای پیدا کردن و تعمیر Shortcut های نا معتبر می پردازد .


Securely Delete Files : شما قادر خواهید بود فایلهای خود را به گونه نابود نمایید که دیگر به هیچ عنوان قابل باز گشت نباشد .


Uninstall Manager : به شما در مدیریت و پاکسازی نرم افزار های نصب شده کمک می کند .   


پیدا کردن  پوشه های خالی , آنالیز کردن هارد دیسک و زمان بدنی برای انجام فعالیت های مختلف از ویژگی های دیگر این محصول است .



 


ادامه مطلب...

Wondershare PDF to Word Converter v2.0.0

Wondershare PDF to Word Converter v2.0.0


تبدیل فایل های PDF به WORD با استفاده از این نرم افزار به سرعت و سادگی انجام می گیرد و سندهای PDF به فایل های MS Word (با پسوند RTF) تبدیل می شوند. این نرم افزار از کلیه نسخه های نرم افزار Adobe PDF پشتیبانی می کند و این امکان وجود دارد که فایل RTF ساخته شده را با هر نسخه ای از نرم افزارهای MS Word, WordPad و یا OpenOffice باز کنید.
نرم افزار PDF To Word Converter، صفحه آرایی، تصاویر، متن و قالب بندی فایل PDF اصلی را حفظ می کند.
PDF To Word Converter، یک نرم افزار مستقل و بسیار کارامد می باشد که بدون نیاز به نرم افزارهای Microsoft Word, Adobe Acrobat و یا Adobe Acrobat Reader قابل نصب شدن است. برای کار با این برنامه شما نیاز به داشتن هیچ گونه مهارت و یا تخصصص خاصی ندارید. فقط کافیست فایل PDF اصلی خود را که می خواهید به WORD تبدیل کنید، کشیده و در پنجره اصلی برنامه رها کنید و سپس روی دکمه Start Conversion کلیک نمایید، تا عملیات تبدیل شروع شود.


خصوصیات نرم افزار PDF to Word converter:
-   استفاده سریع و اسان
-   تبدیل دسته ای- چندین فایل را می توان یک دفعه به WORD تبدیل کرد.
-   حفظ دقیق متن، تصاویر و طرح فایل PDF اصلی
-   امکان کشیدن و رها کردن فایل های PDF برای تبدیل شدن
-   قابل استفاده با ویندوز 95/98/2000/Me/XP/Vista
-   قابلیت انعطاف پذیری برای کاربران حرفه ای و پیشرفته



 


ادامه مطلب...

Uninstall Tool v2.9.6 build 5106

Uninstall Tool v2.9.6 build 5106


با استفاده از نرم افزار Uninstall Tool عملکرد کامپیوتر خود را سریعتر سازید! یک راه سریع، ایمن و مناسب جهت حذف برنامه ها به طور کامل و اجزای سیستمی غیر نیاز، استفاده از Uninstall Tool می باشد. یک نرم افزار قدرتمند و قابل اطمینان که جایگزینی برای برنامه program Add/Remove ویندوز است.


ویژگی های برجسته Uninstall Tool:
-   به طور کامل هر برنامه نصب شده را پاک میکند!(با استفاده از فن آوری Uninstall Wizard ™ )
-   3 برابر سریعتر از برنامه Add/Remove program!
-   3 نوع دسته بندی برای برنامه های کاربردی شامل: نرم افزار، سیستمی و مخفی
-   حذف کلیه برنامه هایی که به طور خودکار در هنگام راه اندازی سیستم اجرا می گردند. 
-   راه های مختلف مرتب کردن برنامه های کاربردی از جمله: به وسیله نام، حجم اشغال شده، تاریخ نصب.
-   حذف برنامه هایی که نمی توانند با استفاده از Add/Remove program حذف گردند.
-   توانایی پاک کردن کلیه قسمتهای وابسته به برنامه حذف شده از رجیستری.
-   مشخص کردن برنامه هایی که اخیراَ نصب شده اند، در یک لیست.
-   جستجوی هوشمند که اجازه می دهد به سرعت هر برنامه ای که نیاز دارید پیدا کنید.
-   نمایش اطلاعات جزئی از برنامه مشخص نصب شده بر روی کامپبوتر
-   سادگی استفاده و همچنین رابط کاربری مدرن که به شما اجازه می دهد به راحتی با این نرم افزار کار کنید.
-   رابط چند زبانه!
-   اجرای ابزار های Add/Remove Programs و windows Components
-   کاملاَ سازگار با ویندوز 64 بیتی - و ...




 


ادامه مطلب...

Dr.Web 6.00.0.03150 x32/x64

Dr.Web 6.00.0.03150 x32/x64


آنتی ویروس Dr.Web  یکی از ویروس کش های معروف و قدرتمند دنیاست که به سرعت خوب و توانایی بالا در آپدیت مشهور شده است . کنترل و عملکرد خوب درون شبکه و محافظت دقیق از اطلاعات و دریافت آخرین اخبارها درباره ی ویروس های کشف شده در سیستم و یا پخش شده در اینترنت از ویژگی های دیگر این نرم افزار است. دارای دیتابیسی قدرتمند با توانایی شناسایی تعداد بسیار بالایی ویروس و کرم و تروجان و نرم افزار های جاسوسی و مضر می باشد !


برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Dr.Web :
- احراز رتبه اول جهانى در بین آنتى ویروسهاى موجود در جهان
- داراى هوش مصنوعى پر قدرت جهت از بین بردن ویروسهاى ناشناخته
- داراى دوره روزآمدی روزانه از طریق اینترنت بصورت خودکار و یا بصورت دستى ( از طریق "CD" یا دیسکت یا از طریق پست الکترونیک ) بطور متوسط روزانه 30 رکورد ویروس (معادل الگوریتم 100 ویروس) به پایگاه داده نرم افزار اضافه مى‌گردد و شماره نسخه نرم افزار بطور متوسط هر سه تا چهار هفته یکبار تغییر مى‌نماید. هر دو قسمت فوق با راه اندازى برنامه روزآمد کننده دکتر وب، روزآمد می گردند
- کنترل کننده دیسک سخت ونرم و کلیه نامه هاى دریافتى از طریق اینترنت
- کنترل کننده پورتهاى مختلف از جمله پورتهاى ?2 و 110، این محافظ پورتهاى تعیین شده را نظارت کرده و نامه هاى ویروسى پست الکترونیک را قبل از ذخیره در دیسک سخت منهدم مى‌نماید
- با نصب برنامه درمیل سرور مراکز ارائه دهنده سرویسهاى اینترنت"ISP"، میل سرور اینگونه شبکه ها تحت کنترل دکتر وب قرار گرفته و کلیه نامه هاى دریافتى و ارسالى، مورد بررسى آلودگى ویروس قرار خواهند گرفت. بدین ترتیب کاربران اینگونه شبکه هاى اینترنتى از نظر دریافت ویروس از طریق اینترنت مصون خواهند ماند. این نوع فیلترها تحت سیستم عامل "Linux" بوده و به "Daemon" دکتر وب معروف است. این نرم افزار میل سرورهاى ,”Sendmail”"Qmail"، "Postfix"، "Exim"، "Zmailer"، "Commiunigate Pro"، وفایل سرور "Samba" را پشتیبانى مى نماید
- پایگاه داده غنى شامل الگوریتم حدود 120000 هزار ویروس رایج مخصوصاً ویروسهاى موجود در کشور. (بیش از  40000 رکورد مستقل ویروس)


 


 


نرم افزار آنتى ویروس دکتر وب شامل پنج قسمت عمده به شرح زیر مى باشد:
الف) اسکنر: این برنامه نرم افزارى شامل یک پایگاه داده فوق العاده قوى مى باشد که الگوریتم چندین ده هزار ویروس شناخته شده در آن وجود دارد که با روزآمد کردن روزانه نرم افزار این پایگاه داده مرتباً تکمیل و به روز مى گردد.
تجربه نشان داده است که ویروس سازان بیش از %90 اوقات از الگوریتم ویروسهاى قدیمى استفاده کرده و با اندکى تغییر در آنها ویروس جدید تولید مى نمایند. بدین ترتیب هنگام اسکن یک فایل یا درایو و مقایسه فایل مورد بررسى با پایگاه داده نرم افزار و شاپلون ویروسها ‌(جهت شناسایى ویروس) احتمالاً چون تطبیق 100% الگوریتم در خصوص اینگونه فایلها و اشیاء مشکوک از طرف‌ آنتى‌ویروس مشاهده نمى شود ویروس ‌مذکور ممکن است شناسایى نگردد. به منظور جلوگیرى از این مشکل و به دام افتادن ویروسهاى جدید در آنتى ویروس دکتر وب یک ترمیناتور هوش مصنوعى فوق العاده قوى در نظر گرفته شده است که با بررسى ساختار ویروس ناشناخته پى به ویروس بودن آن برده و آنرا تحت عنوان شى مشکوک (فایل، نامه ها، ...) معرفى مى نماید. بدین ترتیب اکثر ویروسهاى جدید به دام این ترمیناتور خواهند افتاد. با انتخاب گزینه"Heuristic Analysis" در منوى "Settings" این ترمیناتور هوش مصنوعى فعال مى گردد. لازم به ذکر است در نسخه هاى مجانى و یا غیر مجاز (غیر رجیستر شده) این توانایى یا فعال نمى گردد و یا بسیار ضعیف عمل مى نماید.


ب) محافظ عنکبوتى نرم افزار "SpIDer Guarde" : این قسمت از برنامه هنگام بالا آمدن ویندوز در حافظه موقت کامپیوتر اجرا گردیده و ناظر تمام عملیات انجام شده در کامپیوتر به صورت مستمر خواهد بود. بدین ترتیب چنانچه از طریق پست الکترونیک و یا دریافت یک فایل آلوده از دیسکت یا یک "CD" ویروسى به داخل کامپیوتر راه یابد، ویروس فوق قبل از تخریب داده هاى کامپیوتر توسط این محافظ (که یک برنامه رزیدنت حافظه است) آشکار شده و از صدمه خوردن کامپیوتر جلوگیرى می نماید و این در حالى است که فعال نمودن اسکنر ذکر شده در قسمت "الف" بایستى بصورت دستى و توسط کاربر انجام گیرد. محافظ ذکر شده به نام محافظ عنکبوتى مشهور است که از تکنولوژى جدید و فوق العاده توانمند "Spider Netting" استفاده مىنماید. نصب این محافظ عنکبوتى (که با نصب "CD" نرم افزار بصورت خودکار روى ویندوز نصب می گردد) کاربر را هنگام کار با کامپیوتر آسوده خاطر می سازد و باعث می گردد کامپیوتر از گزند ویروس در امان نگاه داشته شود.


ج) گارد ایمیل عنکبوتی" SpIDer Mail " : هنگامى که از طریق برنامه "Outlook Express" نامه‌هاى الکترونیکى دریافت مى‌گردد این گارد فعال شده و کلیه نامه‌هاى دریافتى را قبل از قرار گرفتن در دیسک سخت مورد بررسى ویروسى قرار می دهد. این گارد پورت هاى 110 و یا 25 را نظارت نموده و باعث مى‌گردد ورود ویروس قبل از ذخیره در دیسک سخت حذف گردد. چنانچه نامه‌اى ویروسى باشد نامه مذکور برگشت خورده و به ارسال کننده نامه اطلاع داده مى‌شود: "دریافت کننده نامه ارسالى شما را بعلت وجود ویروس دریافت ننموده است". همچنین نامه دیگرى به صندوق پستى شما وارد می گردد و از ارسال نامه ویروسى به شما و برگشت آن به ارسال کننده نامه خبر می دهد. آدرس ایمیل ارسال کننده نامه براى هر گونه اقدام بعدى نیز در این نامه مشخص گردیده است.


د) برنامه کمکى روز آمد کننده : این برنامه وظیفه روز آمد کردن مخزن ویروس و به روز کردن آخرین نسخه نرم افزار را به عهده دارد. با انتخاب دگمه "Update " روى صفحه اسکنر نرم افزار دکتر وب، مخزن ویروس از طریق اینترنت با شناسه و کلمه عبور که هنگام خرید نرم افزار به کاربر داده می شود روزآمد مى‌گردد. در یک شبکه "LAN" مى‌توان برنامه روزآمد کننده را بگونه‌اى تنظیم نمود که تنها یک رایانه که اصطلاحاً رایانه مبداً نامیده مى‌شود از طریق اینترنت روزانه روزآمد گردد. و بقیه رایانه‌ ها در شبکه از روى این رایانه مبداً خود را روزآمد نمایند.


ھ) برنامه کمکى زمانبندى کننده، به کمک این برنامه جانبى می توان هم برنامه اسکنر را در زمانهاى بخصوصى فعال نمود و هم روز آمد کردن مخزن ویروس را از طریق اینترنت بصورت خودکار انجام داد.




 


ادامه مطلب...