آپدیت روزانه یوزرنیم پسورد نود ۳۲, Eset Nod32

دانلود رایگان نرم افزارهای کاربردی و بازی و نرم افزار

آپدیت روزانه یوزرنیم پسورد نود ۳۲, Eset Nod32

دانلود رایگان نرم افزارهای کاربردی و بازی و نرم افزار

استفاده از چند سیستم عامل به طور همزمان با VMware Workstation 6.

استفاده از چند سیستم عامل به طور همزمان با VMware Workstation 6.0.4


شاید تا به حال اتفاق افتاده باشد روبه روی رایانه تان بنشینید و در دل آرزو کنید کاش رایانه تان یک خواهر یا برادر دیگر هم داشت تا هم او تنها نبود و هم شما ... نرم افزاری را که نوشته اید تحت شبکه تست کنید و ببینید جواب می دهد یا خیر. بدون این که نیازی به دوباره بوت کردن رایانه تان باشد، به یک سیستم عامل دیگر به طور همزمان دسترسی داشته باشید.
نرم افزار جدیدی را که اصلا نمی دانید قرار است چه بلایی سر سیستم شما بیاورد، قبلا روی آن دیگری امتحان می کردید. به کشت ویروسهایی بپردازید که فقط برای ارتقای سطح امنیت سیستم های رایانه ای و پیدا کردن چالشهای نرم افزاری مبادرت به تولید آنها کرده اید. و ... همه اینها با برپایی یک ایستگاه کاری مجازی امکان پذیر است. با ایستگاه کاری VMware آشنا شوید:


ایستگاه کاری VMware چیست؟VMware نرم افزار قدرتمند ماشین مجازی ، طراحی شده برای توسعه دهندگان نرم افزارها و مدیران سیستم و کسانی است که می خواهند در ساختار نرم افزاری شان تغییرات اساسی بدهند، نرم افزار تست کنند و خلاصه هر کاری که فکرش را بکنید.
این نرم افزار با قدمت بیش از 5 سال و برنده شدن بیش از یک دو جین جوایز بزرگ محصولات نرم افزاری ، توسعه دهندگان نرم افزار را قادر می کند، پیچیده ترین برنامه های تحت شبکه را که در ویندوزهای مایکروسافت ، Linux یا Net ware اجرا می شوند روی تنها یک رایانه desktop، اجرا کنند.
خصیصه های ویژه ای نظیر: شبکه بندی مجازی (Virtural Networking) انجام تراکنشها به صورت زنده و Real time به اشتراک گذاری پوشه ها و drag and drop پشتیبانی از ( PXE محیط اجرای از پیش بوت شده) از VMware یک وسیله ضروری برای توسعه دهندگان IT و مدیران سیستم ها ساخته است.


ایستگاه کاری VMware چگونه مورد استفاده قرار می گیرد؟این نرم افزار با میلیون ها کاربر در سراسر دنیا، کارایی را در تولید نرم افزارها بهبود می بخشد، هزینه ها را کاهش می دهد و انعطاف پذیری را بالا می برد و راه امن تری را برای جواب گرفتن از برنامه ها پیش پای ما می گذارد.
نصب VMware روی رایانه رومیزی تان اولین گام برای انتقال ساختار IT موجود به یک ساختار مجازی است. با ایستگاه کاری VMware غیر از ساده کردن عملیات توسعه و تست نرم افزار و سرعت بخشیدن به توسعه برنامه های کاربردی ، سازگاری برنامه های کاربردی و اجرای عملی مهاجرت از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر را تضمین می کند و امکان امتحان این که آیا این نقل و انتقال و تعویض سیستم عامل ، زیانی برای شبکه یا سایر نرم افزارهای کاربردی در حال اجرا دارد یا خیر را به شما می دهد.


ایستگاه کاری VMware چگونه کار می کند؟
این ایستگاه کاری با فعال سازی چند سیستم عامل و برنامه های کاربردی مربوط به آنها به طور همزمان روی یک ماشین فیزیکی منفرد، عمل می کند.
سیستم عاملها به همراه نرم افزار های کاربردیشان در ماشین مجازی همگی روی یک قطعه از سخت افزار نشسته اند. لایه مجازی سازی VMware، منابع سخت افزار فیزیکی را به منابع ماشین مجازی می نگارد به طوری که انگار هر ماشین مجازی ، پردازنده ، حافظه و دیسک و ابزارهای O/I ویژه خود را دارد و همگی مطابق استاندارد رایانه های X86هستند.
به کمک ایستگاه کاری VMware شبکه های مجازی پیچیده ای راه اندازی می کنید و انواع نرم افزارها را در هر محیطی که می خواهید به طور همزمان اجرا کنید و همه اینها را یکجا روی سیستم خود انجام دهید.
بدون نیاز به انجام عملیات پارتیشن بندی دوباره دیسک و سیستم عاملی جدید نصب کنید و بدون این که سیستم را از نو بوت کنید بین سیستم عامل های نصب شده روی رایانه تان سوئیچ کنید.


برای دانلود در این مکان کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد